søndag den 2. november 2008

ØV ..... og så alligevel ikke ....

ØV fordi jeg troede forkølelse var en kortvarig affære. Faltisk havde jeg helt glemt hvordan det er. Men NU husker jeg det.

I går aftes gik det lissom i udbrud. Og natten er tilbragt med en rulle toiletpapir, et glas Panodil'er afbrudt af voldsom hoste og sprutnys fra bunden af kadaveret.

HOLD DA OP HVOR DET ER SYND.......for Siffe.....

Så jeg sendte en sms til chefen. Han skulle jo alligevel forbi med malergrejene fra forleden. Nu krævede jeg medynk! I form af flødeis og Rittersport!
Se så er der noget ved at være syg ;-)

Da først det var iværksat gik søndagen en anelse bedre. Strikketøj bragt over i annekset. Se det er jo der garnlageret befinder sig! Og jeg tror faktisk at garnlageret virker healende på snothoveder.

Efter is, chokolade og garn er jeg i bedring.

Det var dejligt lige at hilse på sønnen - som vanligt. Men isen var nu bedst!

Hvorfor tænker jeg altid på Den eneste ene ? Filmen i ved. Med hende den dejlige og så Niels Olesen. Der hvor hun trøster sig i sengen med grillmad og slik i lange baner. Lige plusli er det nok.
Så nu surfer jeg lidt før jeg atter hopper under dynen.

Og det var så den Søndag. Og den var ikke så skidt endda.

PS: jeg har også opmålt ruter i omegnen af Planeten - på hhv 2 -3 - 5 km. Til at gå eller cykle. Nu må der snart ske noget - på det plan! Og NEJ jeg skal IKKE løbe. Det er ikke min stil. Den glade vandrer - kaldes jeg
for godt er mit humør......tra la la la....

3 kommentarer:

  1. lyder da som en slet ikke værst dag, selvom sådan en forkölelse kan være noget så træls. önsker dig fortsat god bedring. og jeg skal også ud at gå. nu siger min kiropraktor, efter 3 måneders behandling, at jeg snart er klar til at gå ture igen, det har jeg ikke kunnet læææænge, og jeg har savnet det.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. TAK kære Frida - jeg håber da din ryg arter sig igen snart.
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Åh, dit bette pjusk...Godt sønnen kunne kommee med lidt omsorg og trøst :-)
    Håber den glade vandrer har det bedre på denne mørke Mandag :-)

    SvarSlet