mandag den 29. december 2008

2009

Næste års fokus kunne være:


RODFÆSTNING


Jeg har tænkt meget, mens jeg strikker, sover, sidder.

Dette års fokus var/er FLYTNING.

RODFÆSTNING
er ordet for 2009

... ordet kan indeholde noget med at .....


Færdiggøre

- mit lille lyserøde hus er malet færdigt - indvendig og udvendig,
Planeten er afskærmet for uvenlige og fjendtlige væsener,
flere UFO'er (ufuldendte strikke objekter) i FærdigSkuffen


Konkretisere
- mit ønske om at jeg er Billedskabende i det daglige,
laver mindst 10 billeder til udstilling i efteråret 2009,
jeg lever sundt - mentalt og fysisk


Danne Rødder
- jeg har nye vaner i mit liv som Pensionist,
samt gode og sunde strukturer/vaner for min hverdag,


Der kan nok siges mere end dette ... men lige nu er det nok.
Nok .. er det STORE ord .. men det virker for mig ;-)
Store ord kan give SMÅ succes'er.
Og små succes'er kan være STORE sejre.
Gå-nu-nat
de kærligste hilsner fra
Siffe

10 kommentarer:

  1. det er dejligt at du har fået energien tilbage. farver billeder og strik er en stor heler. det tror jeg på.

    SvarSlet
  2. Åh Ja Knitich - lige mine tanker ;-)

    SvarSlet
  3. hvor er du bare god til at vælge de rigtige ord! lige mine tanker.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Åh TAK Frida - det glæder mig at være til gavn ;-)

    Chefen er faldet for modellen JAY ... nu skal jeg bare finde opskriften ... Tak for tipset.

    Nu må vi se hvad Brandmanden finder frem til.

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker bare et år uden sygdom, men det er sikkert for meget at ønske... Jeg vil ønske dig et godt og lykkebringende Nytår og jeg håber at dine ønsker bliver opfyldt...

    SvarSlet
  6. Kære Shabby
    Jeg håber med dig .. at du må få et sygdomsfrit år ... nej det er ikke for meget at ønske sig.

    KH Siffe

    SvarSlet
  7. Kære :) Du ønskes et godt og lykkebringende nytår.... på vej fremad.

    SvarSlet
  8. Åh TAK kære Jette ... i lige måde ... jeg elsker din blå vandpost .. mine oldeforældre havde en sådan på gårdspladsen. Min søster og jeg badede der som børn ... åh ja minder er rare ....

    KH Siffe

    SvarSlet
  9. Det var kloge og gode tanker den næstsidste dag i det gamle år. Kunne man skabe så smukke nytårsforsætter, så er jeg sikker på, at jeg også ville have nogen, men lige nu så forsøger jeg bare at få styr på hverdagen og datterens og vores eget liv. Det skal nok gå, men store visioner bliver det nu ikke til. Ikke desto mindre håber jeg du kommer til at føle at du slår rod. Det er for mig vigtigt og jeg har det skønt med at bo et sted, hvor jeg har sat næsten alle de store træer vi har. Det føles godt og rigtigt.

    Kh Karin

    SvarSlet
  10. Kære Karin
    Jeg håber du får styr på datterens og dit liv.
    I min have er der store træer ... men endnu ingen jeg har sat. Det er en dejlig oplevelse at se træer vokse ... så mon ikke jeg osse får sat et her ?

    Rigtig godt nytår ønsker jeg dig og din datter, og selvfølgelig dine andre børn.

    KH Siffe

    SvarSlet