søndag den 7. december 2008

ADVARSEL ... for SVAGE sjæle.....

GÅ IKKE IND PÅ WEBSTRIK.DK!

DU BLIVER FRISTET OVER EVNE!

SELVOM GARNLAGERET BUGNER!

SELVOM JULEN NÆRMER SIG!

SELVOM UNDSKYLDNINGERNE SNART ER OPBRUGT!

SELVOM STRIKKEKØEN ER ALEN-LANG

JA HVAD SKER DER SÅ?

SIFFESELV .... lader sig lokke af denne uforlignelige Vest i Vendestrik!
På trods af ovennævnte ankommer den snarest til Planeten.

HVORFOR SÅ?:
Lige mine farver
Første gang jeg ser den
Det er jo Søndag
Man skal jo være GOD ved sig selv.
Har I ikke hørt om Adventsgaver?
Ser nem ud at strikke.

Behøver I flere (dårlige) undskyldninger?

Behøver jeg at sige jeg GLÆDER mig?

Behøver jeg at sig HVOR den findes? Ja da her hos Katrinelund.

6 kommentarer:

  1. Åh den er skøn Siffe, du kommer helt sikkert til at elske den! Jeg kan godt forstå at du er blevet fristet over evne, det er jeg nemlig også. :o)

    SvarSlet
  2. Naai, den frister da så forfærdelig! Men jeg holder mig i skindet gør jeg, tror jeg...

    SvarSlet
  3. Puttenings ...ligeså farverig som din Ko ;-)

    Tineke ... hvor er du dog standhaftig ... jeg må helt la være med at surfe for at være sikker på IKKE at købe noget ... sikken dog en viljestyrke ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Jeg må indrømme, at jeg ikke var standhaftig. Jeg har også bestilt den og det er først og fremmest, fordi jeg bliver så glad i låget af at kigge på de farver ;-)

    SvarSlet
  5. Meget lækker !
    Godt du fik en adventsgave :-)

    SvarSlet
  6. Kære Mette ... jamen jeg tror da det er det samme der sker her - jeg bliver glad!

    Kære Miri Tak skal du ha ... nu kan jeg jo tænke over hvad jeg får næste søndag ;-)

    KH SIffe

    SvarSlet