fredag den 26. december 2008

BrunchTime

De sidste mange dage har jeg haft en MorgenGæst (hmm .. Planettid) -

Jeg kan ikke vise billeder .. han er ualmindelig sky ... og utilnærmelig.
Som med et Vindue imellem os ;-)
Men jeg har et af hans bror - Grimling - fra sidste år:
OK ... HAN .. er EgernPelle.
Vendt tilbage til vintermorgenbrunch med SiffeSelv.
Han slår sig ned på FoderBrædtet lige udenfor .. og sidder der mens jeg spiser morgenmad.

En håndfuld solsikkekerner er hans foretrukne .. troede jeg .. indtil han i dag stak af med en af mejsekuglerne.

Det er ildeset.
Han ku da dele, eller lade resterne ligge til de små fugle. Nu må jeg vist fylde op igen. Til dem.

5 kommentarer:

  1. Jeg nyder også at kigge på egern uden for køkkenvinduet, og de er svære at fotografere - men dit billedet er virkelig flot!
    Hvis du maser mejsekuglerne lidt ud, kan de ikke løbe med en hel kugle :-)

    SvarSlet
  2. TAK for rådetr kære Madame ... i morgen vil jeg snyde ham.... det blir lidt dyrt i længden ikke?

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Smukt foto. Jeg tror vores egern bliver i skoven, for der var mange agern og bog i år og så gider de ikke ulejlige sig ind i vores have, for der er en mark imellem.

    SvarSlet
  4. Hi, Merry Christmas for you. I am in Cape Vert Islands and I have a blog: www.epistolaonline.blogspot./ Please, visit me.
    Thankyou
    Jose Heleno

    SvarSlet