lørdag den 6. december 2008

BURDE-dag

Liste:

Jeg BURDE -
  • vaske op - ugentlige dag

  • ringe til Brandmanden

  • ringe til Veninden

  • rydde op i Atelieret

  • rydde op i stuen

  • støvsuge

  • finde krukker til mine potter

  • gå en tur

  • ordne regninger

  • vaske tøj

  • ordne badeværelse

  • .... phhhuiiiii .... jeg er helt luftløs ....

Hmmm nå men istedet sidder jeg og strikker Herresokker. Gør mig umage - det er en gave til en Herre - strikket for en anden til hendes far - så de skal være flotte.

Jeg ser osse ØRNEN - nået til afsnit 11 - 12 - køber dem sammen med EkstraBladet - hver fredag.

Det er nu noget DR kan lave - dramaserier.

BURDE-listen er strøget. Der sker, hvad der sker i dag. Måske kan jeg slette noget i aften - måske ikke. Og det er OK ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar