torsdag den 4. december 2008

KalenderHalsduk 2008

Mens sidste års Kalenderhalsduk endnu ligger og kror sig i -færdig men ublokket - i strikkekurven vælger jeg at begynde på dette års JuleHalsduk - efter samme *skæring*. 24 mønsterstrik - frigivet 1 pr. dag. Se det er en JuleKalender jeg forstår!
I år bliver den lavet (hos mig) i sejlgarnslignende silkegarn - som bare lige lå og lå.

Men hvor er så lige linket om jeg må spørge?

Godt gemt hos webstrikkerne fandt jeg det - sådan kommer den forhåbentlig til at se ud - bare i sejlgarnsfarve!
Jeg er 4 dage bagud - hvem sagde STRESS? - så jeg farter lige hen til strikkestolen og begynder - den BEHØVER jo ikke være færdig til tiden - VEL? ;-)
Det er SJOVT!

6 kommentarer:

  1. Jeg regner med at det bliver et januarhalstørklæde for mit vedkommende. Der er andre projekter, der presser sig på først. Men det er da til at overskue, og det når jo ikke at blive ensformigt.

    SvarSlet
  2. Det kunne være meget sjovt, med alle de forskellige mønstre, men jeg kan mærke at jeg ikke skal have gang i mere lige nu.
    der er jo ting der ikke kan udsættes f.eks. JULEAFTEN

    SvarSlet
  3. Kære Lisbeth - ja jeg tror nu osse mit bliver et laaaaangt juletørklæde der ikke behøver at være færdig på tid ;-)

    Kære Lise
    Næhhh vi bliver nok ikke popilære hvis vi vil udsætte denne dejlige aften ;-)

    KH til jer begge fra Siffe

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det en god ide. Jeg bliver nødt til at finde garn frem. og kaste mig ud i både 07 og 08! Selvfølgelig sammen med de andre ting, jeg også gerne vil lave:)

    SvarSlet
  5. Åhh Sifka ... hvor jeg dog sidder og nikker genkendende til den der liste!
    Nå men det er jo stadig sjov!
    KH Siffe

    SvarSlet
  6. Åhh Sifka ... hvor jeg dog sidder og nikker genkendende til den der liste!
    Nå men det er jo stadig sjov!
    KH Siffe

    SvarSlet