torsdag den 1. januar 2009

DaseDag og KræseGarn

Nytårsaften forløb i al stilhed.
Jeg fik strikket til ved 9-tiden - så gik jeg iseng med en TV'et tændt og en håndfuld mønter i hånden.
Normalt hopper jeg ind i det nye år.
Med mønter i hånden - det modvirker økonomiske problemer i det nye år.
Overtro?
I det mindste *tror* jeg på det og lever mit liv i den bevidsthed at jeg IKKE har økonomiske problemer.
Og det virker.
Selv som eneforsørger med genbrugsnødvendighed og 3 drenge,
har vores liv været præget af tilfredshed og overskud.

I år blev det et mentalt drømmehop.
Jeg sov ind i det nye år;-)
Jeg halvvågnede da 90 års-fødselsdagen løb over skærmen.

Fik vist taget lidt mønt i hånden.

Hørte Næssets fyrværkeri omkring Planeten

- men valgte at sove videre.

Sov til ved 11-tiden i dag,

hvor LilleLuii insisterede på morgenmad.

I dag har jeg nydt det nye PlanetGarn.

Hvad GARN angår vil jeg i år koncentrere mig om KræseGarn.

Ikke mere discount eller mængdekøb.

Nu vil jeg *i det mindste* forsøge at begrænse Garn-indkøbene til det garn jeg kan se, mærke, dufte, føle inden det ankommer hertil.

Altså lige bortset fra gaver - det må da gerne flytte ind.

Det er da et Fortsæt?

Ikke sandt ;-)

Bare vent til StrikkeFestivallen.

3 kommentarer:

  1. smart det med mønten!!! det skulle du have sagt lidt før:-))

    og kræsegarn, JA. man kan lige så godt bruge ordentlige materialer når man bruger masser af tid.

    jeg er vild med garn fra theyarnroom.com i irland. og jeg tror man kan bede hende sende farveprøver.

    SvarSlet
  2. Tak for linket ... det må jeg da lige tjekke ... HUSk bare mønerne næste år ... ;-) beklager den sene service!

    KH Siffe

    SvarSlet