mandag den 19. januar 2009

Jeg KAL'er!!!!

3 stk er jeg med i.
Knit-A-Longer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Jeg strikker et Hedebindesjal i noget gevaldigt KITCH-garn.

Men FARVEN ... den er lækker ;-)

Jeg er snart færdig - skal bare lige finde ud af hvor stort jeg ønsker det.

Bagefter kommer der nok et sjal til på pindene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er et Svensk tiltag - JanuarSocken er virkelig en udfordring ;-)

Med en masse snoninger strikket fra tåen og op.

Jeg er nået til hælen på 1.sok.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Den sidste KAL er med webstrik

Dette år bliver det SKYGGESTRIK

Jeg er startet med Lepidoptera

- altså bare navnet ikke?

- men det er bare et par enkle håndledsvarmere.

Jeg er færdig med den første og begyndt på den anden!

Sådan!!!

Der STRIKKES og TÆNKES på Planeten!

3 kommentarer:

  1. Ellers nown fede sokker.... måske man skulle selv...

    Ha' en go' da' på Planeten.. :o)

    Knus

    SvarSlet
  2. Du er ellers en ambitiøs kvinde :-)
    Og dygtig til at strikke :-)

    SvarSlet
  3. Jane ...ja det er nogle fede sokker ... men absolut ikkke et TV.strik! ;-)
    Sjovt hvis du deltog?


    Miri ... mon ikke osse for ambitiøs? ... havde ellers ikke tænkt mig at deltage i år ... men plusli så bare 3 stk!
    TAK for rosen ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet