lørdag den 10. januar 2009

Kort Nyt.... eller Hold Kæft hvor Fyn er bred!

Efter et par dage med fuld aktivitet er der ren afslappelse i dag.

Fredag skulle Teenageren ha' overrakt sin udnævnelse til Befalingsmand i Beredsskabstyrelsen.

Dette foregik i HADERSLEV!
Så der var jo ikke andet at gøre end at bevæge sig dertil ... hvis jeg ville overvære seancen.

Og hvilken MOR ville ikke dette?

Efter mental forberedelse torsdag var der afgang fra Planeten klokken ½ 8 fradag morgen ... hvilken i PlanetTid svarer til klokken ca midt om natten.

Op kom jeg dog og med rimelig ro i sindet drog jeg afsted.

Uden GPS, men udstyret med ruteplan fra KRAK.dk. Bare over 2 broer og til venstre ... det er da nemt nok ;-)

Alt gik OK

Jeg lader billederne tale for sig selv!
Mor var og er stolt ;-)

Hvorfor FYN er bred?
Jo da.... turen hjem forekom ENDELØS.... så undervejs måtte den lille Røde stoppe og tage en Powernap..ca midt på Fyn... som altså syntes at fortsætte i det uendelige .... så jeg var først hjemme igen efter mørkets frembrud.

Med et enkelt øje på klem sov jeg til X-factor og videre til middag i dag.

I morgen skal jeg den modsatte vej.... dog med chauffør ;-)

Nemlig til Strikinn i Malmø hos Pia

8 kommentarer:

  1. TILLYKKE , TILLYKKE OG ATTER TILLYKKE !!!
    Hvor er han bare sej- det har jo som vi ved, ikke fra fremmede :-)
    Som du dog drøner rundt ! Hils det smukke land fra mig :-)

    SvarSlet
  2. Åh TAK Miri ... ja jeg drøner rundt .. det er rart at LEVE igen ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Næste gang kan du bare komme forbi og låne sofaen her - vi bor kun 3 km fra frakørsel 48 :-)

    Kan nu godt forstå at du måtte hele vejen til Haderslev, for sådan noget skal man da ikke gå glip af.

    SvarSlet
  4. Tak frøken Storm ... dette er noteret ;-)... det ville ha været rart med en sofa.

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. det er da dejligt at du har lyst til at komme ud igen. et nyt år har en symbolsk betydning tror jeg.

    SvarSlet
  6. og mig som troede at du var faldet i "et sort hul og var gået død" på din Planet - thi der ingen nye opslag var på SiffeSelv's blog.

    Stor var min glæde at se at jeg bare har været unødigt bekymret.
    Dejligt at læse at du SiffeSelv i den grad oser af selvværd - og dermed har kysset livet og nydt Teenagerens dag - der må have været en STOR dag for jer begge - først og fremmest tillykke til ham og ikke mindst dig.

    Jeg er selv ret stolt af jer... :-)
    Hils omkring jer.

    Mange hilsener
    LilleBrorDin

    SvarSlet
  7. Kære Knitich (det er altså et ret godt navn ;-)) .. jeg ser osse noget symbolsk ved et Nyt år. Nu er der slået en streg i sandet og meget er lagt bag....
    Jeg glæder mig til fremtiden ...
    KH Siffe

    SvarSlet
  8. Kære LilleBrorMin
    Beklager sådan at ha bragt dig bekymringer ;-) ... og jeg tænkte osse at det havde været klogt med en lyd på bloggen.. men you know tiden går og går ...

    Du kan tro jeg ER stolt og sønnen ligeledes ... det er så meget dejligt at ord bliver små.

    Vi siger begge TAK fra hjertet af ... fordi han fik medvind ...

    KNUS fra Siffe med Søn

    SvarSlet