søndag den 11. januar 2009

Striksager: ... Der må være en Blonde ...

DaseDagen brugt med færdiggørelse af en ½ blonde til et sjal strikket for 2 år siden. Opskriften har været bortgået .... men fremkommet af StrikkeKurvens gemmer ved en RydOpDag.
Nu er et Lyserødt sjal med Blondekant færdigt.

FACTS: 3 nøgler af Kvickly's mohair
Pind nr 5
Oppskrift fra ugeblad - gammelt
Det er OK ... varmt ... sødt.. lidt indre Prinsesse når hun fryser ;-)

Et Flæsesjal manglede lige at få hæftet ender og kreeret en lukning.
FACTS: Opskrift fra Fandango nr. 1060
150 g Fiori mohair fra BC garn
Pind nr 10 hæklenål 8
Lukning: en strikket *Rosenknap* ... den er OK.

6 kommentarer:

  1. Min indre prinsesse ville juble :-)
    God tur til Malmø :-)

    SvarSlet
  2. Selv uden indre og ydre prinsesser, synes jeg det er et fantastisk smukt sjal og især rosenknappen er jeg vild med. Herligt at få afsluttet gamle projekter. God søndag og god tur til Malmø- jeg er lidt misundelig- her er der så vidt vides ingen strik in eller cafeer

    SvarSlet
  3. Kære Miri.. ja de indre Prinsesser må da fodres nu og da .. så de ikke dør helt ud ;-)

    Kære Karin
    Tak for ordene .. jeg er osse helt tilfreds med rosenknappen ...
    Jeg glæder mig osse ... det er nemlig min første tur over Broen! ... og dermed osse første visit hos Pia ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Åh ... takker .. shabby-Marianne...

    KH Siffe
    (der har skrevet mange gange men det viser sig ikke på bloggen og da jeg er træt i dag må jeg vente til imorgen når hjernen er støvet af ;-)

    SvarSlet
  5. Ok. Vent du bare til i morgen :-)
    Ville nemlig lige ind og finde ud af om du var blevet i det skønne Sverige :-)

    SvarSlet