lørdag den 3. januar 2009

OprydningsPauser....




Hvad der lige i dag i min oprydningspause - får mig til at besøge hendeher - ja det ved jeg ikke. Det er længe siden sidst - men hun er en gevaldig inspiration for mig.

Måske fordi jeg - i en anden oprydningspause - satte mig og arbejdede - altså det jeg forsøger at kalde MIT arbejde.
Det er kun forberedelser endnu.

Ekkart Tolle er forfatter og har skrevet NUET's KRAFT. Foruden den iHannah henviser til.
Jeg har læst dem og er facineret af hans enkelhed. Især hans arbejdsbog er god at fundere over.
Det er som sådan ikke nyt. Bare en forlængelse af hvad jeg ellers har af erfaring fra meditation, new age-tankegang, mindfullnes, The Secret, PeterPlys Tao osv.
At jeg lige støder på det idag er for mig et godt tegn.
ROD tiltrækker ROD.
ORDEN tiltrækker ORDEN.
KREATIVITET tiltækker KREATIVITET.
Og jeg ku' da bli' ved ...
Men jeg stopper her . Pausen er forbi!
Små skridt er OK ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg holder også meget af at læse med hos iHannah. Jeg er bare ikke så god til at handle på hendes indput. Jeg nyder dem bare passivt :-) Men , dét er vel 1.skridt .
    Små skridt er mere end ok :-)

    SvarSlet
  2. Jeps .... Miri ... små skridt er OK ... og første skridt er det vigtigste ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet