fredag den 16. januar 2009

STRESS STRESSSTRESSSTRESSSSSS....

Imorgen kommer 2 mand høj med lift undsoweiter for at tynde ud i træerne på Planeten.

Og det kan altså sende Fruen ud i en gang OverSTRESS ... af bekymringer .. om hvordan det nu skal gå med 2 fremmede mænd indenfor grænserne ...hvordan taler man nu lige med mænd??..... men det er nu ikke det værste ... skrækken for hvad naboerne gør er større .... Fruen ser en strøm af Naboer komme løbene for at angribe hende !!!!

HALLO DER!

VÅGN OP!!!!
Hvad skal nu det til?
Som Veninden siger ... det kan da kun glæde dem der kommer mere lys og luft. Iøvrigt er det dine træer, på din grund, ikke engang i skel......

Jeg kan dog kun danne skræmmebilleder i massevis.
Bare den hjerne dog lige ville tage en pause!

Nu skriver jeg en seddel og deler ud ... for at tage de kære naboer i opløbet .... og advare dem om evt. gener i morgen formiddag.

8 kommentarer:

  1. Jeg forstår ikke et kvidder af at du er bange for at få træer ned. Måske har du ikke prøvet det før, men med mindre de står meget tæt på huset og kan udgøre en fare, så sker der absolut ikke noget ved det. Hvorfor skulle naboerne ikke være glade for at få en masse skyggende træer ned med frisk luft og lys til glæde. Jeg tror at du måske ved lidt for lidt om træer, men da jeg er halvt uddannet gartner på en skovplanteskole, så kan jeg fortælle dig, at hvis naboerne kender til træer, så har alle træer godt af at stå alene.Det giver mindre sandsynlighed for sygdomme og dermed smukkere træer. God fornøjelse med det. Håber du har en god brændeovn som du kan putte det i om et par år.

    SvarSlet
  2. Næh Karin .. jeg fatter det sørme heller ikke ... ;-) ... det er ikke at træerne skal væk men at der skal ske så meget ... så er det jeg begynder at danne historier i hovedet. Nu har jeg været ude med sedler ... og TÆNK det var ikke farligt !
    Jeg fatter stadig ikke det kan sætte mit sind i et sådant vrøvlet oprør.

    Nu glæder jeg mig til dagen i morgen .. i sikker forvisning om at det går godt.

    Nu er dagen på hæld og mit mod er vendt tilbage ... hver morgen er modet væk og jeg starter forfra med at finde det igen.

    Måske skulle jeg ikke skrive blog om formiddagen ... indlæggene bliver altid vrøvlede og forvirrede og fuld af angst.

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Jeg kan nu sagtens sætte mig ind i det du skriver!! Jeg kan også få noget frygteligt ud af småting... ubegrundet frygt. MEN ikke desto mindre er det en frygt!!! :)
    Jeg håber du imorgen aften kan sidde og tænke over hvor GODT det gik ;)

    SvarSlet
  4. tillader mig lige at komme med mit besyv:

    kære SiffeSelv,

    flere af dine herlige skriverier vil miste noget
    af sit liv - og dertil alle underfundighederne
    osv.

    Så kan alle vi læsere ikke mere "mærke" det
    liv der er på Planeten.

    Så klø du bare på - med at skrive lige så snart
    du orker, thi luften går ud af ballonen - om jeg
    så må sige - hvis du venter til senere på dagen.

    Og formodentlig bliver du vel også mere fru-
    streret hvis du ikke kommer til tasterne "straks"
    og derved "beskriver" hvad du føler og hvilke
    "tankespind" der fylder dit hoved...

    Ser frem til at læse om hvordan du mærker dit
    liv, incl. de negative følelser - for uden dem
    vil ingen jo mærke den hjertebanken - der det-
    te til trods - gør livet værd at leve.

    Endnu engang tak for at du deler dit liv med
    alle os der kan følge "livet på den livlige Pla-
    net"

    Kærlig hilsen til dig, og venlige hilsener til
    alle bloglæserne :-)

    SvarSlet
  5. forresten:

    troede ikke at du var OverTres - jeg mener da
    at du endnu ikke er blevet så gammel ;-) - hehe,
    kunne ikke du mig...

    flere hilsener fra
    LilleBrorSiffes

    SvarSlet
  6. ikke du mig - men dy mig - ih altså den
    sætter-nisse ;-)

    SvarSlet
  7. Må være enig med din lillebror :-)
    Du bor så smukt!
    Godt du fik skrevet og afleveret advaselseddel til naboer :-)

    SvarSlet
  8. TAK til Jer alle

    ... mere om det senere ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet