fredag den 16. januar 2009

TAK til NISSEN...

... hvem det så end er ;-)

Jeg er netop vågnet og åbner døren for Posten, som afleverer en bogpakke.

Hmmm .. tænker jeg ....Hvad har jeg nu bestilt? Eller er det lydbogen jeg har glemt at AFbestille?

I dag ankom denne bog:

Bestilt den 12.januar i år 2009!
Lige før jul ankom denne bog:

Jeg tror det var fra Australien!

Begge bøger er betalt.
Adressen er rigtig!
Det være NISSEN .....
.......eller måske en BOG-ENGEL?

Jeg TAKKER Universet for begge.
Nu vil jeg lige vågne rigtig ... og fundere lidt ;-)
.. .....over Nisser og Engle

3 kommentarer:

  1. Herlige gaver fra nisser eller engle- whatever. Bare de er der.

    SvarSlet
  2. nisse eller engel - eller?

    Jeg må tilstå at jeg er synderen.

    Da jeg faldt over denne artikel: Dansk kogebog
    vinder sundhedspris, bestilte jeg straks bogen til
    min kone der jo elsker at lave mad og stadig ar-
    bejder som køkkenassistent i Air Greenland's
    kantine her i byen hvor vi bor.

    Og jeg syntes at du SiffeSelv også skulle have én,
    da jeg håber at du kan fornøje dig med at lave sund
    og ernæringsrigtig mad, thi jeg mener at ha' læst
    visse steder i din dejlige blog beskriver madlavning
    og dertilhørende "madlede" kan være bøvlet for dig i
    ny og næ...

    Forresten:
    Siffe, fik du læst kommentarerne fra kone - under
    emnet: I'am back...?

    SvarSlet
  3. Hej Ole

    JAAA jeg havde jo dig mistænkt som min Bog-Engel ;-)

    TUSIND TAK skal du ha!

    Det er en god inspiration i min hverdag og den er utrolig praktisk at anvende ... spiralryg og plastsider!

    Den skal nok blive brugt!

    KH Siffe

    SvarSlet