søndag den 22. februar 2009

Pause et par dage .....


... i dag er der afgang.
Min Lyserøde kommer med .. og derfor kommer der live-reportage fra Planeten.

Jeg slås lidt med min *gode* ven Angst.
I går var han her osse.
Snakkede om:
Hvad i alverden skal du i Kina?
Dit hus her er da det eneste sted du tør være!
Dit garn .... kan du undvære det?

Jeg svarer:
Jamen tag du bare med... kære Angst .... eller bliv i huset med garnet.
Du er Velkommen overalt.
Jeg har lært dig at kende .... og kan bære dig.

Måske han blir her måske tager han med - jeg er forberedt.

6 kommentarer:

  1. Du er altså så sej. Rigtig god tur ! Hils derude !
    Knus Helle

    SvarSlet
  2. Hej Siffe
    Jeg vil ønske dig og din veninde en god tur til Kina. Håber at hører fra dig, når I er kommet frem.
    Merete

    PS. Du er bare for sej

    SvarSlet
  3. hvor er du bare sej og wunderbar! mange knus herfra
    Frida, Island

    SvarSlet
  4. Hej Siffe
    Lad du bare hr. Angst blive hjemme, for du er bare rigtig sej. Håber inderligt I får "held" med turen til Kina. Glæder mig til at læse om turen.
    K.h. og pøj pøj, Hanne, Randers

    SvarSlet
  5. Kære Siffe,

    hvis han vil med – så lad dog barnet - jeg mener manden - der kalder sig ANGST da gøre hvad han ”vil”.
    Hvis han vil med som ”blind” passager – så husk at han ER blind – og det er så dig der skal være hans øjne – og du bestemmer selv hvad han skal have at ”se” – eller ”vide” – og mon ikke ANGSTEN kunne finde på at være kærlig – trods alt – ved bl.a. at vise ham tilpasset kærlighed ;-)

    Jeg er IKKE i tvivl om at han kun gør hvad du giver ham lov til :-)

    Jeg ønsker dig - og ikke mindst din hjerteveninde en rigtig god tur.
    En tur der bliver mere end en rejse for livet – for jer begge – kunne jeg forledes til at tro.

    Er overbevist om at I hver især vil tage livtag på hver jeres forehavende – din venindes ubarmhjertige syg-dom og din utrættelige kamp mod bl.a. ANGSTEN – der i den grad kan være lunefuld.

    Egentlig er der ikke så meget man kan gøre ved den – ANGSTEN – end at overvinde den – med en styrbar (og ”blind”?) angst i behold…?

    Mon ANGSTEN kunne omdøbes til KOMPAS – som man ved hvor er – når man skal navigere i sit liv – til at styre udenom dens fortrædeligheder…?

    Det var ordene her fra det kolde Grønland – til de 2 ”tøser” der allerede er på vej mod det store land Kina

    God rejse – og glæder mig til at følge tingenes tilstand under jeres ophold i det fjerne østen.

    Håndslag og hilsen til alle…

    SvarSlet
  6. Jeg bliver meget rørt over de kloge ord fra lillebrorDin. Det er bare så smukt sagt, rigtig god tur.
    Jeg er sikker på Mister Angst ikke tør tage helt til Kina, men det gør du... Godt så.

    SvarSlet