onsdag den 25. marts 2009

Jamen så har jeg prøvet det med !

JETLAG ...... altså.
Det er absolut noget underligt noget.

Kom godt gennem 23 timers hjemrejse, med en uventet mellemlanding i Beijing. Hvor jeg så snuppede en flaske god whisky med hjem.
Den måtte jeg så pænt aflevere ved næste mellemlanding i AMsterdam.
Den var ikke forseglet godt nok og kunne ikke komme med ombord.
Surt!
Men så gik der trods i den. Og foruden en ny flaske whisky kom der en flaske Baileys med, et par sandaler og lidt duftesager til drengene.

I Kastrup stod der velkomstkomité med flag og hurraråb.
Lidt gaveudveksling på parkeringsetagen og derefter hjemkørsel ved Brandmanden.

Hjemme igen lukkede jeg havedøren op ... og ind kom Dolly ... der jo forsvandt da jeg skulle rejse. Hun var sulten og fik serveret hvad huset havde ... muslinger fra dåse. Siden har hun fulgt mig som en hund og blevet skødekat.
Nu skal de 2 andre bare hentes hjem fra pensionen.

De sidste par dage har jeg mærket til tidsskiftet. Vågnet midt om natten og kroppen er overbevist om det er morgen. Godt jeg ikke er afhængig af noget men bare kan bruge tiden til at komme på plads i tiden igen.

Inge er fortsat i Guangzhou. Hun skulle være der till på fredag. Jeg er spændt på når hun kommer hjem og kommer til næste tjek.

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem søde siffe - godt at høre fra dig igen :-)
    Kærlig hilsen Susanne K, Lellinge

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem. Håber I har haft en God tur.
    Helle

    SvarSlet
  3. Tak til jer begge 2 ;-)

    Susanne - jeg håber vi ses? Jeg kan ikke finde den mail du sendte.

    KH Siffe

    SvarSlet