søndag den 1. marts 2009

På Indkøb

I går fik Inge infusioner det meste af dagen, så jeg måtte afsted på egen hånd. Ligedan i dag er hun bundet til sengen med små flasker der skal løbe ind.
At holde Inge i sengen er som at holde en bold under vandet ;-)

Det er vanskeligt at lave vestligt mad på hospitalet. Der er en mikroovn .... og det er hvad der er i køkkenet.
Der kommer en ung mand rundt dagligt og tager imod bestilling af mad. Men for det første er det kinesisk mad - som Inge ikke har lyst til. For det andet går der rygter om ROTTER i køkkenet på den pågældende restaurant.

Inge drømmer om Gullash med kartoffelmos. Om bøffer med kartofler. Nu må jeg se hvad jeg kan skaffe i dag ;-)

Hver dag klokken 11 samles danskerne i en café på 3.sal . Jeg er på vej derned i dag. Vi har ellers sovet *længe* hernede. For vi har begge haft svært ved at omlægge døgnrytmen. Så om natten snakker vi, med hinanden og med dem derhjemme, vi hører lydbøger og strikker.

Nu kom Hanne ind og minder mig om klokken;-) ... jeg smutter ..... billederne vil stadig ikke uploade her ... forsøger igen senere!

1 kommentar:

  1. jeg bliver da helt sulten - ih hvor jeg selv elsker kartoffelmos - og især sammen med gullash - i en skøn duftende sovs :-)

    Håber at I når at få fundet kartofler og de andre ingrediencer.
    Hvis ikke - er der så meget mere at glæde sig til - udover gensynsglæden ved igen at betræde skønne Danmark :-)

    Hvad mon tidsforskellen egentlig er i mellem Kina og DK? - går ud fra et Kina er ca. 6 til 8 timer foran DK?
    (dertil skal lægge 4 timer for at få tidsforskellen mellem Kina og Grønland, hvor jeg bor)

    I må have det godt - som omstændighederne nu giver mulighed for det.

    Venter spændt på at høre mere derudefra samt de oplevelser der kommer i kølvandet...

    Håber på at dagene bare triller derudaf ;-)

    SvarSlet