tirsdag den 3. marts 2009

Studio i RØDT



I går tog vi afsted - 12 danskere ville ha mad ;-)

Så turen gik til Luci's - en vestlig restaurant i det mondæne kvarter omkring Hotel White Swan. Som er HOTELLET! i Guangzhou.


Der blev bestilt mad. Grillede bøffer. Pommefrites. Bagte kartofler. og ikke mindst SOVS! i alle afskygninger. Pebersovs. Champignonsovs. Hvidløgssovs.

Nogle måtte indlede middagen med Tomatsuppe - dejlig rød og cremet.

Jeg fik nu stegte nudler med chili - men jeg tror nu de havde glemt chilien ;-)


Se sådanne bøffer har det sjældent godt alene så de måtte da efterfølges af hhv ApplePie med Vanillais, Bananasplit, Cheesecake .... og ikke at forglemme en stor café Latte ... dejlig og cremet med brun sukker til.

Mon ikke jeg fik det hele med?


Efter maden gik vi en tur til The White Swan. Et fantastisk udstyret luksushotel.

Omkring hotellet er butikker - og her kan de handle - så Inge og jeg fik lært at *prutte* om priser.

Og jeg tror vi blev utrolig gode til det. Jeg fik bl.a. denne smukke røde halskæde, en halskæde i turkis, samt 2 sjalsnåle i noget Inge mener er sølv. Jeg er nu mere i tvivl.

Vi blev så fænget at de andre kørte hjem. Vi blev ved til de lukkede .... og jeg har da planer om at vende tilbage og tuske lidt mere ;-)

PS Iøvrigt TAK til Susanne for garntipset. Inge og jeg er parat til at tage ud og lede i morgen onsdag.

4 kommentarer:

  1. Jeg har været fraværende et stykke tid, men har nu læst lidt fra din Kinarejse. Det er helt fantastisk. Husk at suge- det skal du leve på hele din alderdom. Jeg er vildt imponeret af den halskæde- den er bare så smuk.

    SvarSlet
  2. Kære Karin - Ja du kan tro jeg suger til mig ;-)
    I dag var jeg til kinesisk massage 1½ time for sølle 30 kr ..... fantastisk .....

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Fantastisk farve på den halskæde, jeg kan godt forstå at du faldt for den. Det er dejligt at høre om hvordan det går derude i det fjerne.

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha' Bente ... den er osse rigtig Kinarød ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet