fredag den 24. april 2009

Depressioner skal køles væk!

Det viser sig at depressive har en højere temperatur om natten end ikke-depressive.
Dette sker fordi depressive har øget drømmesøvn. Og det kan jeg i den grad skrive under på.
Jeg har et helt LIV om natten .... og sjældent af det gode......

Når man er i fasen med drømmesøvn sveder man ikke .... hvilket medfører en forhøjet temperatur.
Derfor forskes i en ny medicin der sænker temperaturen.
Og måske kurere depression ..... HURRA FOR DET!

Læs bare mere her

Det er da godt at der stadig er køligt om natten her i DK;-)

4 kommentarer:

  1. Det var meget spændende at læse, Siffe, ja, det er heldigt, at vi har det køligt i Danmark det meste af året.
    Ha' en god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Hvor mærkeligt... Mennesket er altså en fantastisk skabning !

    SvarSlet
  3. MAdame - tak skal du ha ... håber din weekend forløber dejligt


    Losarina mor - Miri .. hvor blev jeg dog glad for at høre din stemme igen... håber du snart er tilbage i blogland ... smutter lige omkring og ser efter om du er *hjemme * ;-)

    Forsat god weekend til jer begge

    KH Siffe i solrige Kisserup

    SvarSlet
  4. undrer mig over at jeg vågner badet i sved hver morgen??

    SvarSlet