søndag den 26. april 2009

En Glemmerik...

.... det er hvad jeg er ;-)

I går var det Filosoffens fødselsdag og inge TILLYKKER ... eller flag her på siden!

Men Einstein siger TID er en illusion , så her kære søn kommer et KÆMPETILLYKKE
med de 27 år!

Dagen blev fejret her på Planeten. Svigerdatter medbragte salater, flutes, pasta, dessert så alt hvad jeg skulle sørge fo var grillkul. Dem medbragte Brandmanden ;-)

Vi havde en hyggelig aften med snak, spil og spisning.Da vi rejste os fra bordet var grillen perfekt ... men det kender i vel?
Vi grillede en hel mørbrad spækket med hvidløg, samt frankfurtere til drengene.

Om det blev lækkert? JA JA
Om vi hyggede os JA JA

.... og fortabte os i Tegn og GÆT, om Filosoffen og Svigerdatteren snart flytter sammen, snak om familerejsen til november.

Som et tegn på at livet er rart og godt, har jeg besluttet at vi alle skal en tur til Inden og/eller Nepal. Et sted hvor man ikke kommer dagligt og hvor vi alle kan beriges kulturelt (!) og opleve liv på anden vis.
Nu skal vi bare beslutte os.

I dag er jeg mør. Så der strikkes surfes rundt her og ikke andet.

5 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke med Sønnen !
    Disse stunder , hvor børn og svigerbørn samles...Jeg elsker dem ! Tænk , når der så kommer børnebørn :-)
    Du er for sej; Indien og Nepal !

    SvarSlet
  2. Åh ja ... det er lykkestunder med unger ... dem gemmer jeg på .... og børnebørn ;-) sikken tid ....

    Og jeg glæder mig over at mærke rejseglæden igen
    og så sammen med sønnerne!
    Vi har aldrig haft råd til udlandsrejser men har nydt kreative stunder i Danmark , men nu har jeg muligheden og så skal det være....

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig fødselsdag. I dag har vi også fået en fødselsdag i familien- lille Ida er blevet født- en dejlig lille pige som min niece har leveret- første oldebarn for mine forældre- er så taknemmelig for at de får lov at opleve det.

    SvarSlet
  4. til lykke med sönnen! og sikke en dejlig stund I har haft sammen. sådanne elsker jeg også. og nu har vi et barnebarn, og det bliver livet altså kun bedre af.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  5. Tillykke med sønnen igår.
    Lidt manglende timing af grillen, er helt uden betydning, at dømme efter selskabets 'hygge-faktor'.

    SvarSlet