mandag den 13. april 2009

Fotomorro

Picasa webalbum er åbenbart et godt sted at ha' sine billeder.
Jeg har tidligere brugt Flickr. Men da både A knitting chick og Fotomorro bruger og anbefaler Picasa - JA så faldt jeg for fristelsen.
Fra Siffes Planet
Tina (A knitting chick) anbefalede det til brug for ændring af photostørelser til PhoSee.

Fotomorro giver en god vejledning i hvordan billederne på bloggen kan gøres større. Og det er det jeg prøver nu ;-)
Et forårsbillede --- kan det vist kaldes - men taget netop som tulipanerne kom i handel.

5 kommentarer:

  1. Jeg har hele tiden brugt Picasa, men Fotomorro kendte jeg ikke, så tak for tippet. God dag:)

    SvarSlet
  2. Hei og takk for koselig kommentar hos meg :-)
    Ja, sommerfuglen er også brukt på Fotomorro, så du har helt rett!
    Så flott at du prøver deg frem med tips! Det er jo sikkert mange forskjellige måter å legge inn bilder på - men jeg synes det var en enkel og grei løsning fra Picasa :-)
    Flott side du har, mange flotte bilder!!
    Klem

    SvarSlet
  3. Jubii.. nu har jeg også fået store billeder.
    Tak for linket.

    SvarSlet
  4. Hej Monica ... tak for de søde ord ... jeg er jo vildt inspireret af dig som den nybegynder jeg er ;-)

    Hej Lise .... ja jeg har set du osse kan .... flotte billeder ikke?

    KH Siffe

    SvarSlet