torsdag den 23. april 2009

TORSDAGS-RENGØRING?????

Lige nu render ordet rundt i mit hoved!
Og forsøger undgå at falde over Nullermænd, papirbunker og garnkurve.
Jeg ved ikke hvilken evne jeg har til at omgive mig med rod?
Hvad der synes som kreativt liv hos andre ... synes hos mig mere som syndigt rod ;-)

Måske er det en overvejelse værd??
At få sat RENGØRINGEN i system!
Bare en anelse.

I dag kunne det jo så f.eks kaldes TORSDAGS -rengøring ......

.... andre dage noget andet.
Hold da op hvor er jeg genial ...

Et sted skal man jo starte ...
Det SKAL jo gøres! Fordi jeg KAN...
... nu er det vist på tide at overtage kontrollen ....

Jeg lader ordet flytte ind på Planeten for en stund.
Send mig lige en kærlig tanke og et pejlemærke.....
.... hvis jeg nu farer vild bag støvsuger og opvaskevand...
Jeg har jo fået en GPS ;-).

VI SES - jeg nyder lige solen og kaffen først ... og ser hvilke andre overspringshandlinger jeg kan finde på ;-)

NYD DAGEN
(Jeg skåner jer for billeder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar