tirsdag den 26. maj 2009

Ny (og bedre) Strikkebog .... og lidt om sjaler .....

Jeg har nu noget med sjaler!Her er NAVIA i sort - Færøsk sjal - mangler lige frynser plus blokking.
Der skimtes vist en enkelt frynse ;-)
Det *sjove* forsvinder når sjalerne er strikket!

For ikke længe siden fik jeg E-Bogen med Kathrin Valntines sjaler.
Nu er jeg færdig med The Mermaid i en søgrønblå blødmohair.
Og det er blevet akkurat lige så stort og blødt og lækkert som jeg drømte om.


Nu er jeg ved sidste kant på GYPSY-sjalet i SariSilk
.... det bliver også en drøm.
Billeder heraf senere.

Så jeg forsøgte mig jo med en ny/gammel bog med LACE-EDGES ....
.... og læser nu engelske poems i førsteudgave ;-)


Den nye sjalsbog er om Shetlandssjaler - Shetland Hap Shawls - fra Heirloom.
Halvt historie - Halvt med gennemgang af farver og opskrift.
En absolut fantastisk spændende bog.

Gid jeg ku' finde flere af den slags!

4 kommentarer:

  1. Meget smukke sjaler ! Du er teknisk meget dygtig!

    SvarSlet
  2. lææækkerier! jeg venter specielt spændt på det SariSilkSjal, har nemlig det samme garn liggende og har længe manglet idéer til det.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Tak kære Miri -

    Frida - jeg skal nok skynde mig med Sari'en men har lige en fødselsdagsgave til svigerdatteren - et grønt Moebius ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Hej Siffe.
    Tak for linket med sjalsbogen, den er nu købt og downloaded. Jeg har masser af sarisilke (70 kr/100g) i butikken...så nu kommer Gypsy på pindene . Det ser fantastisk ud!

    SvarSlet