lørdag den 6. juni 2009

Kattefødsel


Dolly valgte at føde midt på Stuegulvet ved mine fødder!
Trods det jeg havde foreberedt lækre fødekasser - som hun kiggede på og derefter kasserede!
Hvi jeg rejste mig fra stolen gik hun efter mig med en killing halvt ude. Så jeg måtte skam sidde og være jordmoder for alle hendes 7 killinger.
Hun trisser stadig efter mig - så i dag har jeg passet min plads ved siden af hende.

Nu ligger hun under en lænestol og er MOR!

Dejlig livsbekræftende oplevelse - jeg takker ;-)

PS Både Johnny og LilleLuiii var henne og kigge på - alle fandt sig i det - og de trissede lige så roligt afsted igen.

4 kommentarer:

  1. Tillykke !!!
    Og moder og alle hendes unger har det åbenbart fint :-)
    Det må ha været en oplevelse :-)
    Noget helt andet, ved du hvorfor dine billeder ligesom er grynet ? Du er den eneste jeg har det problem med ?

    SvarSlet
  2. Syv killinger, hold da op :-) Vores kat fik fem killinger for seks år siden, jeg skal love for, at der var liv og glade dage - det er altså spændende at følge de små kræ :-)

    SvarSlet
  3. Min kat valgte at føde i min seng! Der pjelede den at ligge og der følte den sig tryg.
    Jeg var bare glad for at jeg var stået op da den gik igang ;-)

    Tillykke med alle ungerne.

    SvarSlet
  4. Hej Siffe, Tillykke med familieforøgelsen - hvor flot med 7 killinger :-)
    Vi glæder os til at følge deres udvikling...
    Kh fra Malmö,
    PiaT

    SvarSlet