torsdag den 25. juni 2009

Mine tanker går i retning af....

.... Driverhuse....

Engang skal der være et her på Planeten.

Jeg tror jeg ved - HVOR det skal stå(sådan) ..... HVILKEN model(næsten)....... HVAD det skal indeholde(rigelige mængder)....
.... men måske er det alligevel godt at finde ud af lidt mere....
Det skal ikke bygges i år, måske til næste? eller næste igen?

Denne del af en proces - foreberedelsen, tankespind, fantasier, mulighedsafklaring, indkredsning ...
Ja kald det hvad du vil.... men det er nu den bedste del for mig.
Når først projekterne er færdige ...... er de der jo bare ....jo tak de er da dejlige, smukke, nydende,........ lissom de sjaler jeg strikker ..... jeg må bare i gang med noget nyt......

Når jeg tænker tilbage på mit arbejdsliv er det ligedan der.
Jeg var en *igangsætter*.... men også en *færdiggører*...... men så kom der altid nye projekter ....

Det er rart at tænke tilbage på og se NU er det der sørme igen!
Denne trang til at SKABE!

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor jeg kender det!!! Det er godt med nogen til at få ideer!

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at du så tydeligt mærker denne trang igen !

    SvarSlet
  3. Ja - og at jeg erkender den ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet