torsdag den 25. juni 2009

Gad vide???....

... om man kan HØRE sådan en bog???

---- eller om den må læses? Nu ved jeg den fåes!
Sakset fra En ny bog.dk

Det ender godt

  • Forfatter: Erik Bjerager
  • Oplæser:Johannes Møllehave
  • Genre: Biografier/Erindringer

Om lydbogen

Man skal leve sit liv, så selv bedemanden bliver ked af det, når man dør, siger Johannes Møllehave. Det er både morsomt og alvorligt, når Møllehave i denne bog taler med Erik Bjerager om døden, sorgen og håbet. Møllehave har flere gange selv været tæt på at dø, og han har oplevet mange mennesker dø. I Det ender godt fortæller Møllehave om tabet af forældrene og hustruen Herdis, om sorg og trøst og om sine forventninger til evigheden. DET ENDER GODT er den 72-årige Johannes Møllehaves tanker om de spørgsmål, der opstår ved livets afslutning. Hvad er overhovedet meningen med det hele, og hvordan finder vi håb, når vi skal dø, eller når vore nærmeste dør fra os? Det er en bog til eftertanke og trøst for den efterladte, den syge og den døende. INDLÆST AF JOHANNES MØLLEHAVE

Lydbog: Det ender godt af Erik Bjerager
  • 199,00 DKK
  • Format: MP3
  • Spilletid: 7 t. 16min.
  • Filstørrelse: 307.86 MB
  • Forlag:
  • ISBN: 9788702080483

5 kommentarer:

  1. Det lyder bare så spændende, Siffe - det er en bog, jeg må have fat i, jeg er vild med Johannes Møllehave.

    Ha' en dejlig fredag, klem :O)

    SvarSlet
  2. Ja ... og efter at have set udsendelsen med ham på DR2 så tror jeg den er eventyrlig !
    Den vækker eftertanke.
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Hvad jeg selv vil gøre: købe begge dele...
    Det er oftest en lise for sjælen at høre Johannes Møllehave "buldre derudaf", han er underfundig
    og får ens sjæl til at "smile", og derfor vil
    jeg da selv købe lydbogen - "softwaren".
    Og ikke mindst selve bogen - "hardwaren", som
    jeg i eget tempo kan fordybe
    mig i - og selv - mere eller mindre - styre frem-
    driften og den dejlige eftertanke - så selv kan
    "samle sig selv op" via givtige refleksioner over
    eget "liv og levned" udfra sit eget ståsted
    i egen livsproces.

    StoreSøsterMin - tak for linket, og god week-
    end...

    SvarSlet
  4. Det er en dog der bør læses eller høres! (Måske er det alligevel en fejl at der kun er radio i den nye bil.)
    Når du kommer til faktisk at høre den, så skriv gerne om den :-)

    SvarSlet
  5. Kære Ole

    Det er da så sandelig værd at overveje om ikke begge arter kan flytte ind her med tiden ;-)


    Kære Tante

    Ja den MÅ læses,høres, mærkes ;-)

    .... og hvis jeg kommer først skriver jeg omden ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet