mandag den 29. juni 2009

Sommerslunkne portemonæer kalder: Billig Lydbog til Download!


EN NY BOG.DK
- kan der for sølle 79,- kr downloades en krimi.

Skrevet af Karin Fossum
- med kriminalkommissær Konrad Sejer som frontfigur.
Kan anbefales.
Jeg måtte dog lige høre første kapitel et par gange,
- før jeg kunne følge med.
Men så stod det osse på 8 timers uafbrudt *læsning*
- med indlagt strikning.

Jeg har yderligere 2 - tidligere - bøger med samme Kommisær.
Så jeg måtte da lige afprøve hvordan det er at LÆSE en bog.
Sørme så!
På 2½ dag fik jeg ÆDT den råt.
Nu er jeg så startet på bog 2 - altså selv at læse.

God oplevelse.
At ku' ku'.

Men jeg tror jeg fremover vil VÆLGE at høre en bog.
Det giver en større frihed - til alt muligt andet - f.eks strik!

Se det er at gøre en DYD af NØDVENDIGHEDEN ;-)

2 kommentarer:

  1. Siffe , du læser !!!! :-)
    Tænk en frihed !
    Friheden til at vælge :-)

    SvarSlet
  2. JA netop mine ord ... hmm... tanker ;-)

    SvarSlet