søndag den 28. juni 2009

Endnu en gang TILFÆLDE .....

Jeg tænker : GARDINKAPPE!
.... og begynder at strikke en i hvidt bomuldsgarn til annekset.


Så går jeg i Genbrug og finder .....
..... en RÅHVID filethæklet GARDINKAPPE ;-)

Nu skal jeg kun strikke 1 mere selv ... hvor heldig kan man være?
De bliver forskellige ... men hvem siger osse de skal være ens?

Det lyserøde tæppe vinder osse fremad ....
.....det er utrolig beroligende at strikke.......
......men hamrende varmt at siidde med.....


3 kommentarer:

  1. Ja, det må være varmt at strikke det tæppe, men øj, hvor er det flot !
    Gardinkapper- helt sommerhus stemning.. Eller nej, tror faktisk min Farmor har gardinkapper :-)
    Det minder mig om et eller andet... :-)
    Jeg synes din strikkede , er den fineste !

    SvarSlet
  2. Åh tak Miri ... den er jo osse hjemmekomponeret ;-) .... næsten

    Og et lille lyserødt hus må da ha gardinkapper ikk?

    KH SIffe

    SvarSlet