tirsdag den 2. juni 2009

STOREOPRYDNINGSDAGE!!!

Ja ... det kan man osse bruge Pinsen til ;-)

Nu er mit Atelier færdigmalet.
Det nye gulv er behandlet med sæbelud og er så smukt så smukt og lystlystlyst.
Jeg er langsomt ved at flytte ind igen ;-)

Den overdrevne standhaftige opvask er (næsten) væk nu!

Sønnerne kørte et læs på omlastningen .... neeejjjj altså ikke opvasken, men pap, papir og ikke mindst mine gamle manuskrifter til foredrag og undervisning.
Det var ikke nemt - men jeg skal ikke arbejde med det felt igen.
Og skal jeg så kan jeg jo bare lave nye ....

Tanken var at lave stor afbrænding her, men hver gang jeg fik fat i mapperne var der lige noget jeg måtte gemme. Nu er det kørt væk. Forever.

Det skal jo ud alt det gamle.

Nu er der stadig flyttekasser, men kun et kælderrum og lidt i garagen.

Jeg kan mærke energien der kommer ved at "smide ud".

Nu skal vaskemaskinen snart igang - så ryger de bunker osse.

En anden bunke er Brevkassen. Her på den bærbare. Der var over 5000 mail i indbakken - de er nu halveret - næsten. Jeg kan ikke finde ud af slette hele indbakken så det gøres et af gangen. Og så må der jo lige kigges --- sjove, rare, kærlige mails med billeder og sjove indslag. Samt en masse strikkenyhedder. ALtsammen siden jeg blev syg. Nu er det så tid at rydde ud.... og så i det.

Erfaringen (for mig) viser at efter en "down-periode" tager det tid at rydde op bagefter - men at det nok skal lade sige gøre.

Om en uge kommer *veninderne*og giver en ekstra hånd med at male huset udendørs.

Billeder kommer senere. Bunkerne er ikke værd at vise frem ;-)

1 kommentar:

  1. Du er da frygtelig energisk!! Men det gør så godt bagefter!

    SvarSlet