tirsdag den 2. juni 2009

Så sker det igen! BAGBO BIDSK SLÅR ATTER TIL!!!!

Bedst som jeg mærker glæde og ro i mig sker der overgreb igen.

En GAL kvinde kommer brasende ind på Planeten og anklager mig.

Ja ikke mig, men min kat!
Den havde vist væltet en blomst på deres terasse.
Hun præsenterer sig ikke før jeg flere gange har spurgt hvem hun er.
Først efter 3 forespørgsler siger hun at det er BAGBO BIDSK min kære nabo fra Baghaven. Der er en hel grund mellem os da min grund er en dobbeltgrund.

Jeg bliver grebet af rædsel og bliver famlende fåmælt.
Må bare sige *jeg må se hvad jeg kan gøre.*
Men katte kan jeg jo ikke begrænse eller have i snor.

Men der er mange katte i nabolaget ... de kommer her og besøger - osse mig.

Det er Johnny der gør visit. Ham den Store Jæger.
Måske skulle jeg smide de døde rotter og mus ned til dem, som han fanger - for de kommer nok derfra!
Nej - og det gør jeg da ikke.

Men for pokker hvor er det træls at blive angrebet.
Det er som om de ikke kan tale ordentlig til andre -- til mig -- måske?
Hun taler som om han angriber dem og med vilje dagligt vælter potteplanter hos dem. Og tager fugle.

Gad vide om *de* osse går til andre naboer?
Eller er det kun mig, der er udset?

Jeg må se at få fat i min indre vrede og være parat næste gang de kommer!
Så skal de få svar på tiltale!
JA!

Og jeg må få kontrol over min angst!
NU!!

4 kommentarer:

  1. Ja, den slags gavner ikke ligefrem naboskabet!

    Det kan nogle gange være svært at forstå, hvor al den tilsyneladende umotiverede vrede kommer fra, men din "nabokone" har det vist ikke helt godt :-(

    Tillykke med alle de ting, du har nået :-)

    SvarSlet
  2. Sådan en dum kælling! Hvor må hendes liv være sørgeligt hvis hun gider at bruge så meget energi pga en væltet plante.
    Jeg forstår ikke den slags mennesker, der er så ubehøvlet. Hvad f..... bilder hun sig egentlig ind?
    Helt ærlig Siffe, hvis jeg havde været der så havde jeg stukket hende en lussing! Og nydt det.

    SvarSlet
  3. Sådan en madamme! Åh, jeg kender det, man ved godt bagefter ALT det man skulle ha' sagt. Men deet er en grim følelse. På hende. Kan katten ikke overtales til at strinte lidt her og der hos hende i ly af mørket?heh

    SvarSlet
  4. bid hende i BAG-delen og skriv ned hvad du ville ha sagt :) Bed hende om beviser på at det var DIN kat, helst i foto-form. Så kan hun bruge den tid hun tilsyneladende har lidt for meget af, siden hun går op i den slags petitesser, til at ligge på lur med fotografiapparatet :)

    SvarSlet