lørdag den 20. juni 2009

Tordenkile eller Lykkeheld?

Hvad mon har ramt mig?

Var det torsdag eller fredag dewt lynede massivt over Næsset her?
I hvert fald gnistrede det fælt og siden har husalteret ikke modtaget billeder nogensteds fra!

Om det er antennen i stuen, digitalboksen eller noget andet ?..... tjaa det ved ikke jeg!

Men det bringer massiv stilhed ind i huset her.
Så ingen fredagsfilm eller lørdag aften foran skærmen.

Godt eller skidt? ..... tja det ved ikke jeg!

Men for ikke længe siden fablede Veninden og undertegnede over hvor let det er/var at falde hen foran flimmeren .... selvom bevægelsen med fjernbetjeningen er nem.

Man skal åbenbart passe på hvad man/jeg siger højt her i huset.
Der er vist een deroppe der har lyttet med.

Og taget beslutningen for mig ;-) ..... (Teg takker faktisk lige nu....)

Nu vil jeg tilbringe den næste tid TV-fri .... hvem ved måske overlever jeg?
Ligefrem .... tra da daaaaa.........

2 kommentarer:

  1. Håber du overlever :-)
    Og ja, man falder så nemt til ro foran tvet og det er ikke altid godt.... Man burde nk slukke lidt oftere..En jeg kender, satte sit tv i kælderen hele sommer halvåret!

    SvarSlet
  2. Puha ... det er da godt jeg ikke har en kælder ... det ville være surt at se Tour de France der ;-)

    Jeg tror jeg vil forsøge mig en tid uden.... dvd og video dur ... og jeg har masser af Barnaby å lager, samt James Bond, samt .......

    Kh Siffe

    SvarSlet