torsdag den 18. juni 2009

Kender I det......?


..... når tingene går så godt at man bliver helt bange?

Jeg er så taknemmelig og glad for at mine unger trives, at jeg bor vidunderligt, at jeg har så mange muligheder, at jeg har det rigtig godt indimellem...... hmmm lyder det lidt patetisk?

Sådan kan man vel godt blive når livet næsten er for godt til at være sandt.......... for ikke så længe siden ville jeg sidde lammet af skræk for hvornår den næste ulykke ville *overfalde* mig. Mine tanker ville kredse af sig selv om bekymringer. Jeg ville mure mig inde, ikke turde gå udenfor , overhøre telefonen, være fuld af selvbebrejdelser ....

Nu kan jeg udfylde funktioner som mor, veninde, ansvarlig voksen.... tale og lytte i telefon, sende små breve og sms'er, væreudendørs, tage på visitter ....

Det er altså lidt fedt!

Det var bare det jeg ville sige.

Godnat eller Godmorgen - til jer der gæster Planeten.

6 kommentarer:

  1. Hvor må det være skønt - det er dejligt at læse :)

    SvarSlet
  2. God Morgen :-)
    Og ja, jeg kender det godt..
    Hvor er det dejligt at du er kommet så langt , det er altså SEJT :-)

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at læse og det er da ikke spor patetisk. Den største rigdom, er (for mig) glæden i det nære.

    SvarSlet
  4. Det kender vi vist alle til, nogle dage er det bare nemmere end andre:)God weekend..

    SvarSlet
  5. Nej jeg kender det heldigvis ikke. Men, alligevel syntes jeg det er dejligt at høre at du ikke længere har det sådan.
    (Hænger det mon sammen med, at du har lært to FLY.?)

    SvarSlet
  6. Tak for ordene ;-) til ALLE!

    Kære Tante er det dig der har ført mig til FLY?
    Så TAK for det ;-) ... det fungerer stadig for mig .... jeg undgår selvbebrejdelserne ....

    KH Siffe

    SvarSlet