tirsdag den 11. august 2009

Der er kun hul i taget når det regner!


Nej ... mit tag er IKKE utæt ;-)

Men som ovenstående er kun jeg kun opmærksom på de *dårlige* dage når de er der!

Sikken dog et fremskridt.

Efter 5 år med stress og svær depression er det rart at kunne fokusere på gode dage.
Og når de *dårlige * melder sig - sætte mig ned og strikke - i en krog!

I dag blev stress'en udløst - som vanlig- af bagboen. Han aggressive (i mit hoved ) adfærd med en motorsav fra morgenstunden sætter sig i kroppen og frembringer fantasier om Ham i gang med at fælde min baghave.

Og det gør han ikke. Han er et menneske så afhængig af regler at dem overskrider han ikke. Jo kun ved at skære grene af og smide dem ind til mig.
Der ligger de så!
Hvis han bliver ved får jeg vel et naturligt *hegn* ind til ham;-)

Fred være med ham!

Som følge af Stress og depression rummer jeg ikke andre mennesker. Jeg foretrækker aleneheden og roen. Sammen med mine katte.
Ikke en gang her på nettet kan jeg gøre visit som jeg gerne ville.
Men det er på vej.
Jeg får mere og mere ro.

6 kommentarer:

  1. Bliv du bare siddende og strik :-)
    Hegn af afklippede grene kan blive meget smukke !

    SvarSlet
  2. Ja netop min tanke .. og tilmed nyttige og billige

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Ikke desto mindre er din blog altid god læsning - om det går op eller ned, frem eller tilbage :-)

    SvarSlet
  4. Tak kære Strikkeheks ... jeg sender en kærlig tanke til jer begge fra Strikkekøjen ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. og at bagboen IKKE må lade tørre grene, eller andet affald ligge, (BRANDFARE), og man må vel heller ikke smide affald ind til andre, men da du er et sårbart menneske, er det jo dig det vil gøre ondt på,
    så på et tidspunkt må du gøre op med ham.
    den største "straf" for den slags mennesker er at neglierer dem, så gør det...kærlige tanker til dig...

    SvarSlet
  6. Tak for din ord og omsorg ... kære *anonym* ... det er netop det jeg gør eller snarere forsøger at gøre ikke lukke ham ind ham og hans handlinger

    kh SIffe

    SvarSlet