lørdag den 3. oktober 2009

24 timer....

Min fornemmelse er at jeg har faaet 24 timer foraeret!
Saa idag har jeg faaet ordnet som aldrig foer.
Og det er endnu kun LOERDAG
Mit lille skab er h;ngt op ...
..... godt nok p[ forhaandenvaerende soem ....
...... men det haenger hvor det skal ...
....og jeg har SELV gjort det (smiler)

Min MAD har osse forandret sig.
Den sidste maaned er det regelmaessigt sundt.
Grill-en er kommet frem
og raakost serveres til.
I aften var det KyllingFilet
Maaske er VAEGTTAB ladesiggoerligt *smiler(...

3 kommentarer:

  1. Det er en dejlig følelse , når man virkelig føler man har udrette noget :-)

    SvarSlet
  2. Hej Siffe
    Jeg kan varmt anbefale
    http://www.madlog.dk/index.php det kan virkelig være en øjenåbner m.h.t. ens kost.

    SvarSlet
  3. {h ja Miri ... det er en FANTASTISK f'lelse .....

    Kaere Anonym .... ja MADLOG er en god ting ... det kraever bare en smule overskud .... som jeg har en gang i mellem...

    KH Siffe

    SvarSlet