søndag den 4. oktober 2009

STRIKKEFRONTEN: ...

Et f;rdigt Cirkelsjal


Opskrift fra bogen Wraped in Comfort .... Clover Chain Shawl
Pind 5
Garn Fonty Angora 450 gram fra lageret

Jeg har lavet en ekstra *repeat* af moenstret...
... dermed er sjalet blevet l;ngere
og mere brugbart for en *bredbag*
Det bloede Angora falder bloedt om skulderne
... absolut en HOT sag......


Bogen er naesten udelukkende cirkelsjaler.
Jeg er blevet lidt forelsket i dem da de sidder af sig selv og ikke skal bindes ....

9 kommentarer:

  1. Wauw.. Hvor er det bare smukt..

    SvarSlet
  2. Super flot!!! Nøj et stort stykke arbejde :):)

    SvarSlet
  3. Hej Siffe

    Hvor er det bare blevet flot, det må da have været et kæmpearbejde.
    Du har min absolutte beundring.
    k.h.
    Kirsten Krat

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er det flot. Jeg kan godt forstå, du gerne ville have luftet det i Svendborg.

    SvarSlet
  5. Jamen dog Jeg takker for alle roserne .....
    KH Siffe

    SvarSlet
  6. Wauv Siffe, det er meget meget smukt.

    SvarSlet