mandag den 5. oktober 2009

BEV;GELSESCENTER.......

Ja jo jeg VED det godt ......
....det lyder lidt som et center i Hjernen....
men jeg HAR jo afskaffet ordet MOTION ...
...derfor det lidt maerkvaerdige ord i overskriften...

Og der var jeg idag .. i et
Bevaegelses (laes MOTION)center.
Godt flankeret ...
og ikke mindst inspireret og tilmed opfordret .....
af de 2 yngste soenner,
der sammen styrketr;ner af LYST.

Der er jeg ikke ...endnu.
Men det ved jeg jeg kommer....

I dag noejes jeg med 45 min paa lobebaandet i et for mig rask trav.

Jeg laver ingen aftaler (med mig selv) om hvor ofte jeg skal komme,
men afgoer hver dag om lysten er der.
For mig er det vejen frem.
Ingen pligt, ingen hoeje forventninger.
Snarere en indre kommentar om
MERE BEVAEGELSE I HVERDAGEN.

Centret er for helt almindelige mennesker ..
..ku jeg se.
Ofte annonceres det
og saa er det mest seje sild
og muskelsvulmende svedende doermaend.
Her er det meget blandet.
Desuden er det forbudt herrerne at have stroptshirt paa.
Og dansk og engelsk er de eneste sprog der maa benyttes.
Det har jeg ikke set foer.

Jeg bringer LIGE et FOER/BILLEDE ,,, sjaeldent set p[ Planeten.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes, at du ser smuk og dejlig ud - men jeg ved også, at du p.g.a. din sundhed er nødt til "at tage skeen i den anden hånd" om jeg så må sige ;) jeg står nemlig i den fuldstændige samme situation som du - at skulle tabe rigtigt mange kilo p.g.a. min sundhed.
    Held og lykke med projektet. :)

    SvarSlet
  2. Dejligt billede af en smuk og sej kvinde !

    SvarSlet
  3. To kønne planter ;-)
    Jeg synes, at dine tanker om mere bevægelse lyder fornuftige, for du skal ikke have et totalt fastlagt skema! Positive tanker sendes dig!

    SvarSlet
  4. Helle ... Ja det er netop SUNDHED jeg fokuserer paa .... gid IS var sund (smiler)

    Miri .... {h jeg roedmer

    Anjoe... Positive tanker modtages med glaede

    KH Siffe

    SvarSlet