tirsdag den 6. oktober 2009

Nu er det alvor.... en lang smoere....


.... og for at holde fokus paa sagen
er der kommet Saadan en Weigthtricker paa Planeten.
Den vil kunne foelges paa sidelinien fremover.
(Med lidt GYS og HJERTET i halsen....
.... TAENK hvis jeg IKKE kan)



*MAN* siger at man skal fortaelle sine omgivelser at man har aendret sine vaner...
... og gerne vil tabe vaegt....
paa den maade skulle man blive fastholdt i sit formaal.

Derfor denne Trickersag.

Jeg har valgt at fokusere p[ forandring fremfor selve vaegten.
En linie med masser FRUGT....
Og bruge en HAAND som peger.

Gad vide om det hjaelper.
Nu er det ihverttilfaelde gjort.

Dagen i gaar har endnu ikke givet BAGSLAG.
Men droemmene i nat havde lidt af det *gamle* mareridt over sig.
Derfor holder jeg Laenestolen paa ryggen i dag
og strikker, ser film , blogger.
Undgaa forventninger om at jeg BURDE ....
Trods mit forbud mod ordet popper det op og VIL bruges....
Gamle vaner er svaere at afvaenne....

Mit temperament er mere til at *knokle* og opnaa et resultat snarest,....
... men med *STRESS* er det ikke maaden at agere.

I stedet er det en oevelse i TAALMODIGHED der staar paa skemaet.
Og saa er STRIK jo eminent.
Det er umuligt at strikke hurtigere end man reelt kan.
Man kan VILLE det lige saa meget ,
men det aendrer ikke ved at strik har den hastighed strik nu engang har. (smiler)

Hvorfor er det saa lige jeg gerne vil tabe mig?

Siden jeg saadan blev spurgt af Sygeplejersken har jeg overvejet det mere.

Jeg vil gerne sejle i kajak.
Og med min kampvaegt er det svaert.
Naar jeg er naaet halvvejs ... eller taet paa .... vil jeg forsoege.
Jeg bor jo taet paa vandet og det ville vaere vidunderligt.

Jeg vil gerne have en stoerre adraethed...
Altsaa i min hverdag kunne bevage mig bedre end jeg goer nu...
... gaa paa trapperne ... alle soennerne bor OPPE... hhv 3. og 2. sal....
... eller klatre ... eller tage paa CAMINOEN igen.....

Jeg vil gerne kunne klaede mig smart.
Jeg er vild med toej og da jeg hverken
drikker, ryger eller gaar med drenge (smiler)
saa maa TOEJ vel gerne vaere en LAST ..
.... som man skal pleje med omhu....

Jeg vil gerne have en K;reste/Ven
Og som det er nu kan jeg ikke .....
baade mentalt og vaegtmaessigt.
Jeg ved det er taabeligt men saadan er jeg skruet sammen.
Jeg kan maerke at modet naermer sig.
Dejligt


4 kommentarer:

  1. Supersejt.

    Jeg hepper ihvertfald fra sidelinien, for jeg ved om nogen hvilket projekt du er gået igang med :o)

    Det lyder til du allerede er godt igang, blot det at have erkendt og kan se hvilke fordele der er ved at være smallere...

    Go' for it.

    Hep hep :o)

    SvarSlet
  2. Jane .... ja jeg er godt i gang ... nu haaber jeg at kunne fastholde gangen (smiler)

    Miri ... TAKsom vanligt for din trofaste stoette...

    KH SIffe

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på du kan klare det :-)
    Jeg har også sådan en ticker på min blog, så vi må stå sammen om denne sag :-)

    SvarSlet