torsdag den 15. oktober 2009

Kært barn mange navne...

I går tog Rastløsheden over.
Kald det angst - kald det rastløshed...
Kært barn mange navne...

Det er nemt at gemme angsten bag et andet ord, men det fjerner den ikke.

Jeg vil give hvad som helst ... og NEJ det er ikke sandt ... der er grænser ....
... for et liv uden angst.

Jeg har valgt at LEVE på trods af ......

Normalt ville jeg spise mig gennem følelsen.
Det gør jeg ikke.
Eller KØBE ... et eller andet.
Det gør jeg heller ikke.
Men HVAD kan man sætte istedetfor??
Jeg har jo ikke en kæreste jeg umiddelbart kan kaste mig over ;-)

Kigge på GARN?
Måske udvidde samlingen?
Hmmm .... absolut en mulighed;-)

Jeg har sat ØRNEN på fra ende til anden.
Den danske krimiserie ...
.. bagefter er der jo REJSEHOLDET, eller BARNABY ... eller BECK...
Eller hvad med JAMES BOND??

Det er med at finde sin egen vej gennem angst!
Den går man alene.....

8 kommentarer:

  1. sender et varmt cyberknus!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. jeg kan høre vi bruger samme løsning:) Et langt stykke tid brugte jeg også rejseholdet, tror jeg har set den 5 gange fra ende til anden. Jeg læser også meget, men det er jo ikke lige dig.
    Jeg kan anbefale, CSI, matador, House, og der kører en rigtig god serie på pesionistkanalen, charlie, der hedder "små og store synder". Det er hvad jeg har brugt, på det seneste.
    Mange varme tanker og kæmpp videre, det kan jo trods alt betale sig.

    SvarSlet
  3. HEJ ZEUS
    Tak for dine ord ;-) ... jegsmiler for det er rart at blive *genkendt* ... det er jo ikke alle der forstår at det er muligt at gense den samme serie 5 gange.
    Du har ret i jeg ikke læser, men jeg lytter til bøger... og som med serier er jeg mest til krimier.
    Jeg har kun Dr 1+2 samt TV2 (hvor jeg kun ser sport) ... så ingen - det må være Charlie du mener?
    Dagen er gået ... jeg købte lidt, spiste lidt ... og strikkede meget samt så lidt mere ØRN.

    KH Siffe-der ikke sådan giver op - men modtager hver dag som en gave.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker at sætte strise på samsø på video, det er bare afstresning. jeg har lavet en udfordring til din på min blog, som kan få dig på andre tanker. Håber at du vil tage imod den.

    SvarSlet
  5. Hej Siffe. Jeg vil foreslå dig, at du strikker en hue til et Red barnet barn når angsten melder sig. På den måde bliver den vendt til noget positivt og måske kan du sætte angsten på plads på den måde.
    Måske er det en tvangshandling, men den har et godt formål- bare lige en ide.

    SvarSlet
  6. Jeg havde undt dig en kæreste til at holde dig i hånden, når du gik med den dumme angst ved din side. Godt du er god til at finde andre måder at holde den i skak. Kram fra det kolde nord

    SvarSlet
  7. Gadvidst om I er rejst .. Jeg håber det er årsagen til din tavshed.
    Tænker på dig :-)

    SvarSlet