onsdag den 7. oktober 2009

MANDAGSTEMA igenigen

Nu er det tid til igen at hoppe med på MANDAGSTEMA
Bloggen der hver Mandag vælger 1 ord,
som alle vi andre saa vha foto tolker paa hver vor måde.

Denne uges ord er NÆRBILLEDE

Mit bidrag er HYLDEBÆRSUPPE
Knap saa meget et naerbillede
men mon ikke det gaar (smiler)
Fordi det bringer varme, soedme, duft og farve ind i min Efteraarshverdag.
Og NEJ det er IKKE hjemmelavet, men købt frossen.
½ pose er lige nok til en aftensmad
- med grovskorper i.
Serveres rygende varm.
UHMMMM

Andre tolkninger ses her

(Hov nu er æ ø og å, samt mine tegn tilbage!)
LÆKKERT!

4 kommentarer:

  1. Hyldebærsuppe er også noget der nærmest kan få mit i himlen... :o)
    Men her hos os, spises det med kold risengrød i ...

    hilsen Jane

    SvarSlet
  2. Hmmm... det ved jeg nu ikke rigtig ...(smiler).....
    Men vaner er jo vaner .... (Smiler)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Det så ut som en deilig suppe i en lekker tallerken med stråmønster.

    SvarSlet