mandag den 12. oktober 2009

Så er dagen kommen...

.... hvor den store nedtælling er begyndt ;-)

Til hvad?

.... Jo om præcis 1 uge befinder jeg mig i et fly med kurs mod DELHI
... sammen med sønner og svigerdatter

Nu forsøger jeg at holde nerverne i ro.
Det kribler en del langs rygraden.
Jeg vælger at tænke det er sund spænding
... og ikke en usund nedtur der er på vej....

I dag vil jeg tage til HelseCentret og GÅ uroen ud af kroppen.
Derefter de sidste indkøb af materialer til Vennerne
der kommer og maler lofter i mit lille hus
mens jeg traver rundt i Nepal og Indien.
Når jeg kommer hjem er huset nymalet indvendigt!
Lækkert ikke?

Nu vil jeg tjekke posten for billeterne!
Hav en god dag.

4 kommentarer:

  1. EN uge !!!
    Klart du er lidt urolig :-)
    Men hør, du tog Kina med storm :-)

    SvarSlet
  2. åh, du er bare så sej Siffe! og det bliver helt sikkert en supergod tur I får.
    kh.fra Island
    Frida
    ps. hvor finder man sådanne venner der bare kommer hjem og maler mens man er væk?

    SvarSlet
  3. mon ikke du også er lettere nymalet, med indtryk ,når du kommer hjem :)
    god tur

    SvarSlet
  4. Miri -- ja det er ikke længe ;-)

    Frida - ja venner er dejlige og meget værdstte...

    Zeus - jo jeg tror osse det bliver ret så fuldt af indtryk ---sådan en rejse...

    KH Siffe

    SvarSlet