tirsdag den 13. oktober 2009

INTET ER SÅ GALT AT DET IKKE ER GODT FOR NOGET!

Hjemkommen fra staden ....
... efter 45 min træning og indkøb af maling
ja så gik jeg ud som et lys!

Jeg har sovet siden...
kun afbrudt af en enkelt lille banan ved midnat.....
Natten har været fuld af underlige drømmerier..

Det er åbenbart sådan når jeg vil gøre flere ting på een dag.
Træningen var OK.
At købe maling var en udfordring.
Jeg skulle træffe alt for mange valg selv.
Min normale venlige Maler-Biks var udgået for loftsmaling
- TRIPTRAP heldækkende -
så jeg begav mig i BAUHAUS
Her var der ingen hjælpsom ekspedient kun en syrlig ungersvend.
Så jeg måtte vælge, beslutte og finde alt selv.
Selvom besøget var billigere foretrækker jeg nu MalerBiksen
- hvis jeg ikke lige har een LivLine ved hånden ;-)

Til morgen tænkte jeg så
INTET ER SÅ GALT AT DET IKKE ER GODT FOR NOGET!
Jeg må da ha' tabt mindst 1 kilo!
Uden MAD og med TRÆNING!
Så for engang skyld betrådte jeg vægten med glæde ;-)
AK og VE
PLUS 200 gram!
Det er altså ikke altid til at forstå ;-)

Men denne gang er jeg forberedt!
Selv ikke en underlig vægt får mig til at vakle.
Jeg ved at hvis jeg bare forsætter min vej
så vil resultatet vise sig.

Jeg tror ikke der bliver mere træning i denne uge.
Nu vil jeg fokusere på Rejsen ;-)


4 kommentarer:

  1. synd med vægten, men du har ret,
    det sker så bare på et andet tidspunkt,,
    og lad så dit tøj være din vægt,
    det virker, ihvertfald for mig,
    og ha`en rigtig go´tur,
    har været i indien(goa), hvor vi så selv tog en afstikker til tas mahal, over delhi, hvor der er både meget varmt, og meget fugtigt, om aftenen
    kærlige tanker til jer alle, og da også lidt misundelse...olga

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Olga ;-)
    ... og ja Tøjet er en god målepind.

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Du er så sej Siffe! Tænk at du kom i Bauhaus og oven i købet også fik købt det du skulle - det ville jeg ikke ha klaret!

    Og mht vægten - husk at muskler vejer mere end fedt, så det er sikkert bare et tegn på at muskel massen øges i takt med din træning! Jeg er selv en af dem der trænger til at tabe mig betragteligt. Jeg skal ofte minde mig selv om det med musklerne, når vægten ikke går i den retning jeg gerne vil, og jeg har overholdt både træning og kost.

    KH
    Penille

    SvarSlet
  4. Jo tak Penille ... det er rigtig at muskler vejer mere .... og jeg er osse rigtig stolt af at nu er alle malerindkøb overstået...
    Din kommentar kom lige som jeg var rigtig træt af det ... nu er fokus igen vendt rette vej TAK for det ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet