søndag den 8. november 2009

Den ULTIMATIVE....

STRIKKESTOL ;-)
Fundet på KommuneKram for 75,-kr.
Den er kæmpestor og lige til at putte sig i.
Rummelig nok til mig, en kat og et stort strikketøj ;-)
Alternativet var at bruge en hel del penge på en ny - med samme kvaliteter -
- men jeg foretrækker nu at gemme kronerne til en ny rejse i foråeret.
Samtidig er det heller ikke lykkes mig at finde med tilsvarende *kvaliteter som ny.
Der skabes ikke øreklapstole i dag - i det mindste ikke så rummelig som denneher.

Den vil også egne sig som en formiddabel LÆSEHØJTFOR STOL ...
... øhhhh ....mangler jeg lige et barnebarn? ;-)
Hmmm .....de kommer jo nok.


Tiden går.
Lige nu med at flytte ind igen i min nymalede stue.
Især lofterne - der nu er hvide - sætter sit præg.
Indflytningen går langsomt
- jeg plejer stadig en sart mave og en vedholdende forkølelse
- souvenir fra en dejlig rejse ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar