onsdag den 11. november 2009

Denne uge

er i MOTIONENS tegn.

Dem der har fulgt med i BY PÅ SKRUMP så vel de fantastiske resultater de 5 superskrumpere har opnået.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan de har det idag?
Om det stadig er en del af deres hverdag - at leve så sundt.
Hatten af for dem at de nåede så langt - allesammen trods forskellig grad af modstand.

På en måde er jeg mest imponeret af Lousie.
Hun havde sådan en negativ tilgang og alligevel nåede hun et imponerende resultat på de 12 uger. Hele hendes attitude i starten af programmet og så den kønne smilende kvinde der var i går. Godt gået Louise!

Jeg satser ikke på at nå så langt på 3 mdr.
Men bare det bliver ved med at gå nedad med tallet på vægten og cm i omkredsen af mit omfang- ja så er jeg tilfreds.

Det handler hele tiden om at huske på at når jeg VÆLGER at tage til motion såer det OK ikke at have energi til mere den dag.
Jeg er osse nød til at reducere listen af undskyldninger for IKKE at tage afsted.
Der er ingen - endnu - jeg har aftaler med om at motionere. Så jeg må hale mig selv op af stolen dagligt. Og det er så det jeg vælger at bruge energien på ;-)

I dag kommer Veninden dog forbi. Til strik. Men først EFTER min motion.
Det er svært at fastholde mit MOTIONSprogram når nu Veninden gerne vil komme på visit.

Men jeg fik det sagt at jeg først var hjemme efter 14. Og ingen problem i det.
Så nu er det bare afsted.

Ingen undskyldning!

5 kommentarer:

  1. Flot Siffe !
    Og husk at de mennesker i tv havde mange mennesker omkring dem som hjalp og støttede, hele tiden.

    SvarSlet
  2. Ja Chris må sandelig oss gerne coatce(staves det sår'n ?)mig igennem mine 10 kg ;D
    Du er for sej ! Hatten af for dig !!
    Helle

    SvarSlet
  3. Ja Miri - det forsøger jeg at huske ;-) TAK

    Helle - ja det ville da ikke være så dårligt hvis han lige kom her forbi ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Jeg fulgte med i hele serien - det er jo lige sådan nogle udsendelser jeg elsker. Men jeg håber selvfølgelig også, at det går godt for superskrumperne og derfor håber jeg, at DR vil besøge dem igen når der er gået 6 måneder eller måske et år. Jeg tror vi er rigtig mange, som håber at det går rigtig godt for dem alle sammen.

    SvarSlet
  5. Ja Jens jeg elsker osse den slags serier. Især followups hvor det viser sig om varigheden af projektet. Når mennesker skal forandre sig er det jo virkelig svære odds de er op imod.

    KH Siffe-der selv forsøger ;-)

    SvarSlet