lørdag den 21. november 2009

Lidt Lace til LaceLovers ;-) .... eller SiffeService........


Jeg er godt nok lidt *lacy* i øjeblikket.

Dagene går i strikkestolen foran brændeovnen med Julegavestrik.
Eller bare strik ;-)
.... for måske når jeg det ikke ;-)

Jeg har fundet en gratis Ebook - med Lace.
Det er en hyggelig kreativ side hvorfra bogen kan downloades helt uden problemer.
Gode mønstre på lidt af hvert.
Kan anbefales.
Jeg begyndte så på tæppet ! ... der står det er LET!!!
... men først da jeg fik lavet et *kort* over mønstret gav det mening.
Det er åbenbart sådan det er nemmest for mig.
Egentlig vidste jeg det godt.
Jeg er Visuel og har brug for et indre billede.

Mit brænde kom futtende på en lille truck.
Træmanden anbragte det fint hvor det skulle være.
Uden problemer.
Så nu er Brændet på plads.
Jeg er på plads.

.... og måske er behovet for et indre billede
også baggrund for de billeder der danner sig når jeg får angstanfaldene?

Det hjalp at *forpuppe* mig med Buddha og dyner.


2 kommentarer: