søndag den 22. november 2009

SØNDAGSLIV:

I dag kom så Formanden for Grundejerforeningen.
Jeg trak vejret dybt og forventede det værste.
Har netop modtaget en rykker for kontigent - sendt til en forkert adresse!
Så jeg havde jo en anelse.....

.... det havde Formanden osse.
Så vi fik en positiv rar snak og fik rettet adresse så jeg fremover får deres post her.
Da han gik sagde jeg TAK for det første rare ansigt i området hvilket fik ham til at replicere at det var et meget FJENDTLIGT område med GAMLE MANGEPRIGE beboere der troede de havde mere ret end nytilflyttere.
Nu var der stor udskiftning på vej og han arbejdede for en større venlighed.

Jeg tabte pusten.
Især fordi han på sin vej væk viftede i retning af mine *kære* bagboere.

Så jeg TAKKEDE ham for at min søndag - og fremover - ville blive bedre ;-)

(Nej jeg tror ikke bagboerne flytter men det var det med *de mangeårige beboere' og *fjendtligheden*. Endvidere spurgte han til mit befindende i stormen.... jeg tror det tiltaler ham jeg bor her så meget. Det var ihvertfald rart at møde et venligt menneskeligt ansigt!)

5 kommentarer:

  1. Hvor var det godt, Siffe. Det er frygteligt at gå og være småbange for konfrontationer med (dumme) naboer!

    SvarSlet
  2. Selv om det ikke er meget, så er det da dejligt med et enkelt venligt menneske. Heldigt, at det så også er formanden, der måske har mulighed for at løsne lidt op for stemningen.

    SvarSlet
  3. ja, så er det jo ikke bare dig det har det 'lidt' skidt med din bagbo. Jeg kan godt forstå at det glæder.

    SvarSlet
  4. Ja det var en rar søndag - og det mærkes i dag Mandag.
    Tak for jeres søde ord.

    KH Siffe ;-)

    SvarSlet