lørdag den 28. november 2009

TILLYKKE TILLYKKE ....


....til mig selv idag!

Dagen fejres med besøg i Holbæk's *nye* Garnbutik:

KNIPLESTUEN

....beliggende i Labæk
i forlængelse af Holbæks hovedstrøg Ahlgade.
Det er en kendt butik for Kniplere
der nu er flyttet til Staden og udviddet med garn.
Dertil kommer sød og rar indehaver.

De lækreste garn i forbifarten nævnes

Lucca-serien; Babyalpacca, HimalayaSilk.....'

Samt alverden godte-rier til kniplingeverden.

Jeg blev faktsik fristet til at finde kniplebrædtet frem og forsøge .....
Der blev nemlig vist eksempler på kniplinger i *grove* garner.
Lidt mere brugbart en min ungdoms kniplede blondekanter, bogmærker og flaconner.
Desuden var der orkistenåle i forskellige størrelser.

PUHA... nu bliver det noget af en udfordring at komme til Holbæk
.....og IKKE købe sig fattig(ere) i garn ;-)
Jeg ønsker Butikken VELKOMMEN!

Nu er der Pokalfinale for mændene i Håndbold!

PS - behøver jeg at nævne at dagen startede med morgenbrød bragt af en af sønnerne....
selvfølgelig i solskin ;-)



12 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra HURRAAAAAAAA !!!!

    SvarSlet
  2. TAK det var dagens første - og højeste ' Hurra ;-)

    SvarSlet
  3. jamen, til lykke med at have fået sådan en yndig butik lige i nærheden, der kan du nok få mange stunder til at gå. og dejligt med hjembragt morgenbröd.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Hvis det er din fødselsdag i dag, vil jeg da gerne ønske dig hjertelig tillykke med dagen, solen har skinnet det meste af tiden

    SvarSlet
  5. Hoppas du haft en riktigt go dag. Det ser ut så av det jag kan läsa här. Stort grattis!

    SvarSlet
  6. Jo tak - jeg blev 55 år så det er da lidt rundt ;-)

    KH Siffe - der sluttede dagen af med at være syg hele natten!

    SvarSlet
  7. Et forsinket TILLYKKE, Siffe, med i går; jeg var så dum/logisk, at jeg tolkede dine lykønskninger til dig selv grundet den nye, fristende butik i Holbæk *SUK*

    Forhåbentlig er du blevet frisk igen!

    SvarSlet
  8. Jo Tak --- det var bare sådan en gang Roskilde syge på Næsset ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  9. Et forsinket tillykke med dagen :)

    Håber den trods nattesyge, var god.

    SvarSlet
  10. Jo tak jeg nød min stille rolige dag ;-)

    SvarSlet
  11. Jeg kan se, at Bente Lyngdorf er flyttet ind til byen. Det vil jeg glæde mig til, når jeg skal besøge familien, der bor i Tuse. Mon ikke der skullle blive plads til et besøg i strikke-knipleland.

    SvarSlet