torsdag den 3. december 2009

Vil du se min GENIALE julekalender?


Endnu engang har VENINDEN slået til ;-)

Denne gang med en smart julekalender-idé - der gerne må kopieres!

Hun har fundet en LysEngel i KommuneKram
samt en lille kurv.
Så har hun lagt en masse film
- optaget fra TV -
over på CD'er.

1.december måtte jeg pakke den STØRSTE gave op
her var en CD-taske og den første film.
A lovesong for Bobby Long
en lille perle med ham der Travolta ;-)

... siden en daglig film!!
(om det lovligt ...???? ... generer mig ikke ... jeg blev glad!!)

Kan I slå den?

5 kommentarer:

  1. Hvor er hun skøn !
    Nej, den kan jeg ikke slå :-)

    SvarSlet
  2. nej, den kan jeg helt sikkert ikke slå! sikke en dejlig idé, og ikke mindst er tanken bag hjertevarmende.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé. Og jeg vil da umiddelbart tro, at det er lovligt, når hun optager dem fra TV.

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig overraskelse og ikke mindst ide. Den tror jeg at jeg vil kopiere til ungerne næste år.

    SvarSlet
  5. Ja men den er til fri - og lovlig - ;-) kopiering.

    Tanken er formidabel god da jeg bruger MEGEN tid på film og altid kan bruge en god een til at se eller gense ;-)

    God Jul til alle ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet