fredag den 4. december 2009

Jeg tror jeg er BJØRN!



PS billedet er lånt
her ... incl. teksten ... der pt passer)

Ikke kun pga vægten (Sic!)
smagen for sødt (Sic sic!!)
men osse fordi jeg har HI-tendens!

Nu har jeg siddet stille i min stol og strikket i 5 dage.
Der skal åbningen af en NY garnforretning til
for at få mig ud af hulen.
Jeg sover atter det meste af døgnets mørke timer -
- så jeg tror LYS-lampen må frem igen.

Al det der Juleri fænger ikke i år.
Det er jeg ked af.... jeg savner JULEGLÆDEN fra engang.

Er det mon *almindeligt* at ens stemningsleje daler i forbindelse med depression?
Hvor jeg tidligere var et glad menneske er tristheden altid nærværende nu.

Nå men hvis der er lidt stille her på Planeten
så vid at det bare er fordi
BJØRNEN SOVER ;-)





2 kommentarer:

  1. Jeg tror lyslampen skal frem !
    Selvom vi er mange med bjørnetendenser i denne tid :-)

    SvarSlet