tirsdag den 8. december 2009

UPS hvor blev mandagen lige af? ..eller mine Mørkegerninger

Ja den forsvandt altså ;-)

Lige nu er jeg kommet hjem efter en rask travetur.
Engang skal det blive til LØBETUR;-)
Men i øjeblikket gælder det bare om at komme ud!

Jeg har en vældig modstand mod at løbe i det offentlige rum.
Så jeg kommer ikke afsted ....
.... mens en TRAVETUR.....
Ja det er da noget andet.

Hvorfor jeg gerne vil løbe?

Fordi jeg havde Bækkenløsning ved den sidste graviditet i 1989.
Efter fødslen kunne jeg knap nok gå og først i 2004 kunne jeg løbe igen.
Det var *hård* og vedholdende træning der gjorde det muligt
Og det var en fantastisk dejlig oplevelse.
... så nu VIL jeg altså nå derhen igen.
Men det er 40 kg siden ;-)
Samt et Overfald
Og det er de der 40 kg (og Overfald) der gør modstand.

Modsat kan det jo være at *folk* tager hatten af for at *en FED* gør noget ved problemet.

Nu ved jeg godt *man* ikke skal tage sig af hvad andre tænker...
... men min modstand HAR altså baggrund i det.

Nogle gange tager jeg pandelampe på og (løber)/lunter mest i mørket.
Og det generer mig ikke at møde *folk* der.

Hvor er *man* egentlig underlig skruet sammen hvad? ;-)

Nå nu vil jeg sætte mig i strikkestolen og se hvad der sker på pindene.

HAV EN GOD DAG!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan jo kun sige det du selv ved- det er jo ligegyldigt hvad folk tænker om dig :-)

    SvarSlet
  2. JA Miri jeg ved det selv .... og det undrer mig at jeg er det ..... måske er det bare endnu en undskyldning for ikke at komme afsted ... en undskyldning der umiddelbart virker. ,-) Nå men jeg kom jo afsted idag!

    KH Siffe

    SvarSlet