tirsdag den 8. december 2009

Gode redskaber...

.... er et MUST

Især når det i forvejen kræver en krig at lave mad.

Så jeg har bestilt et MANDOLINJERN!





Ja jeg vidste heller ikke hvad det var for år siden
men en god VENINDE belærte mig.
Rivejerns RollsRoyce
... ellr CO2 venlig foodprocessor ;-)

Siden har jeg søgt efter det ULTIMATIVE jern.
Og jeg HAR fundet det.
Nej det er ikke det på billedet og det koster ... en krig ... nemlig 1600 kr
Og kan ses her (scroll ned) og købes i Butik Jes Pors i KBH og Faaborg.
For dem der har råd.

Så jeg forsøgte mig med billigere model.
Jeg tror det var fra Netto!
Der selvfølgelig IKKE virkede.

Nu gør jeg så det samme igen
forsøger med et billigere - 248 kr.
denne gang fra Årstiderne
det er billigt ja men jeg krydser finre på ryggen i håb om at det denne gang virker.
Ellers må jeg vist skillinge sammen til det dyre ;-)
For jeg nyder altså
GODT GREJ!


5 kommentarer:

  1. Sad netop i går og kiggede på samme lækkerier, men må spare sammen lææænge endnu.. Heldige dig.... ;)

    SvarSlet
  2. Bare lov mig at passe på dine fingre ..det er skrapt !!

    SvarSlet
  3. der findes også en brugbar model fra tuppervare. :) og den kan også rive fingre... :(

    SvarSlet
  4. Sådan et så jeg i go´morgen danmark i dag. Deres model kostede også omkring 250,- kr. Mon ikke du kan finde flere oplysninger på deres hjemmeside?

    SvarSlet