lørdag den 6. marts 2010

Fredags-Wellness

“Vi er bundet til vores krop som en østers til sin skal “

Platon

voemmehal

Ja det er altså det øverste skilt det handler om.

Nu er det – snart – vanligt at bruge fredag eftermiddag i  Holbæk Svømmehal.

Ikke at der er noget særligt Wellness over den – brusebadevandet er koldt, sauna’en er lille, pigepersonalet er oftest nogle små gimper – men for det meste er der god plads – måske derfor?badedragten

Jeg får et lidt køligt bad – men det er jeg jo vant til ;-)

Så bliver jeg varmet lidt i saunaen og så ind i hallen

iført badetøfler med blingbling og en lidt mindre diskret badedragt ;-)

 

badetøfler

Man kan jo gøre en dyd af nødvendigheden ;-)

Jeg undgår den sure pligt med ‘10 baner motion’ og flyder bare rundt i det lune børnebassin der ofte er næsten tomt.

Her muntrer jeg mig med lidt bassin-gymnastik og får de ubrugte led og muskler bevæget igennem.

Jeg får endnu en tur i saunaen, bliver cremet god ind og tørret og sat håret….

Det er rart igen at kunne mærke sig selv – sin krop, sit sind – positivt!

Helt uden jag.

Ren nydning

Bagefter venter der X_FACTOR og Det nye Talkshow

Hmmmm…….

2 kommentarer: